Et lite advokatfirma i Oslo har gått fra 2,8 mill. til rundt 12 millioner kroner i omsetning med Calibrs system som eneste tiltak for salg og markedsføring. I løpet av det første året doblet firmaet årsinntekten ved hjelp av systemet og offensiv satsing fra eierne – og i løpet av fire år ble omsetningen firedoblet i forhold til utgangspunktet! Driftsresultatet er nå «all time high». – Dette er det mest effektive vi noen gang har prøvd, sier eierne, som er klare på at systemet har gitt dem radikale resultater, vekst og konkurransefortrinn. Firmaet er delvis anonymisert pga. av konkurransehensyn. Ønsker du casen verifisert eller har du spørsmål, ta kontakt + 47 485 09 347 eller maylinn@calibr.no Utgangspunktet: Firmaet hadde hatt det samme inntektsnivået i 10 år. Advokatene hjelper «mannen og kvinnen i gata» med å vinne frem i sine saker, og er bl.a. spesialisert innen erstatningsrett, personskade, forsikringsrett, arbeidsrett, eiendomsrett og strafferett. Selv må de ha en strøm av nye klienter i et marked med høy konkurranse. De var fra før drevne på SEO og Google, men uten å oppleve store inntektshopp. Reisen startet: May Linn Gjerding i Calibr har jobbet med advokater i mange år. Hun hadde et oppstartsmøte med eierne, og de satte mål: En større og varig strøm av nye klienter. Advokatfirmaet fikk levert et skreddersydd opplegg, strategi og tiltak. I løpet av kort tid fikk de sin FB-side forvandlet til en salgs- og relasjonsbyggende maskin. Advokatene benyttet Calibrs minste bedriftspakke men fikk maks resultater. Ønsker din bedrift å heve salget og synligheten radikalt - få innsikt i mulighetene og hva som virker. Ta kontakt i dag! Det viste seg at: Det sponsede innholdet som skapte eksplosiv økning i salget til dette firmaet var ikke tradisjonelle Facebook-annonser!
Profilering og innhold satt i digitalt system kan skape store endringer. Men uten metodikken, CRO, rett annonsebudsjett, frekvens og innhold som treffer publikum flyr ikke resultatene! – Det at advokatene gikk all-in, fulgte metodikken, sammenholdt med egen innsats som dyktige advokater, ga firmaet størst gevinst. Organisk posting, lite fengende innhold og sporadisk annonsering vil ikke gi et stort løft i salget. Da resultatene kom raskt, fikk eierne trygghet og guts til å satse for fullt, sier May Linn. Ikke gå glipp av solide inntekter! Hør hvordan vi kan hjelpe din bedrift med å få enda flere kunder via FB / digitale kanaler på en måte som bygger relasjoner. Ta kontakt for en gratis samtale: Mob. 485 09 347 eller mail til maylinn@calibr.no. Tidligere VG-journalist May Linn Gjerding har vært analyseleder i Geelmuyden Kiese og er en spesialist i digital markedsføring som har jobbet med en rekke bedrifter i ulike bransjer, for å løfte deres salg og synlighet på en relasjonsbyggende måte. Hun har jobbet i prosjektteam med FB HQ Europa for konsern, og har i dag fast live videosupport/videomøter med Meta for Business. Teamwork is the dreamwork! |